Asociace českých kameramanů uspořádala setkání s panem kameramanem Miroslavem Ondříčkem ku příležitosti olavy jeho 80. narozenin. Akce se uskutečnila v kině MAT dne 24. listopadu 2014 v 17.30 hodin. Po krátkém posezení s panem kameramanem se promítl film Hoří, má panenko. Jelikož NFA nezapůjčilo včas DCP filmu, byl restaurovaný snímek promítkut z Blu-Ray disku, který panu kameramanovi Ondříčkovi předala slavnostně Nadace České bijáky. Před projekcí filmu bylo vzpomenuto na to, jak byl film digitalizován za účasti kameramana Ondříčka. Tento film režiséra Miloše Formana natočil kameraman Ondříček v obrazovém formátu 1:1,66 na takzvanou „sníženou výšku obrazu“.
Tehdy se filmy natáčely dle amerického vzoru ve „skryté kompozici obrazu“ tak, že kameraman komponoval obraz v hledáčku na poměr stran 1:1,66 nebo 1:1,85, ačkoliv okenička v kameře byla nastavena na Akademický formát 1:1,37. Stejně jej odpromítal na premiéře filmu ve Vrchlabí v říjnu 1967. I když digitalizace proběhla pod supervizí Miroslava Ondříčka a expertní skupiny kameramanů z AČK ve formátu 1:1,66, výsledné DCP i Blu-Ray disky jsou ditribuovány v jiném formátu, totiž 1:1,37 dle rozhodnutí nového vedení NFA.
Když to zaslechl pan promítač kina MAT, sám změnil obrazový formát na Blu-Ray přehrávači tak, že nakonec film byl promítnut k velké radosti pana Ondříčka i ostatních účastníků akce se správným poměrem stran 1:1,66. Obraz vykazoval přesně posazené kompozice, nikde nebyl ořezán a detailní portréty hereckých tváří byly přesně zakomponované dle režijního konceptu a obrazové dramatizace kameramana Ondříčka. Prostě šlo o velký zážitek. Vidět film, tak jak jej dnes není možné zhlédnout. I po letech se jedná o výjimečné dílo, které naprosto bezpečně obstojí v konkurenci dnešní filmové produkce. Stojí za připomenutí, že film Hoří, má panenko byl v době svého vzniku také nominován na Oscara za nejlepší zahraniční film.