Členové

Marek Jícha AČK

Řádný/á aktivní

Kontakt

lampafilmx@gmail.com

+420 723 437 344

Info

ŽIVOTOPIS A PUBLIKAČNÍ ČINNOST

prof. MgA. Marek JÍCHA, AČK
filmový kameraman
producent, režisér
pedagog a výzkumný pracovník
digitální restaurátor

 

Marek Jícha se narodil v Českých Budějovicích v Československé republice dne 26. prosince 1959. Se svými rodiči žil od roku 1960 v Praze. Po absolvování základní devítileté školy v Praze 6, Alžírské ulici se začal učit mechanikem optických přístrojů v družstvu DRUOPTA PRAHA, které opravovalo a vyrábělo fotoaparáty a dalekohledy. V této době pracoval také jako demonstrátor Hvězdárny a planetária v Praze na Petříně, jako popularizační pracovník. Účastnil se mnoha teoretických a praktických seminářů na různých hvězdárnách v Československu a prováděl i několik praktických astronomických pozorování pro mezinárodní astronomickou síť s centrem v Cambridge ve Velké Británii.

 

Po přerušení učebního poměru začal studovat na pražském gymnáziu v Arabské ulici speciální obor programování a obsluha počítačů. Maturitu a programátorské osvědčení získal v roce 1980.

 

Protože se v té době už intenzívně zajímal o film, rozhodl se pracovat nějaký čas ve filmové praxi. Pracoval v Krátkém filmu Praha jako asistent kamery, ve Zpravodajském filmu na Barrandově, kde asistoval kameramanům Pavlu Vaskovi, Jiřímu Jelínkovi, Janu Špátovi, Janu Malířovi, Vladimíru Lorencovi, Svatopluku Malému, Rudolfu Miličovi ml. a Martinu Šecovi. Získal tak základní asistentskou praxi s 35mm kamerami na mnoha typech dokumentárních filmů.

 

V roce 1986 byl přijat na studium Akademie múzických umění v Praze na fakultu filmovou a televizní – obor filmová kamera. Zde prožil tzv.: “sametovou revoluci 1989“. Studoval pod pedagogickým vedením profesorů Jaroslava Kučery, Jiřího Macháněho, Jana Kališe a dalších. Po dokončení studia natočil dva absolventské filmy a získal diplom s titulem Magistr Artist – MgA.

 

V následujících letech začal pracovat jako samostatný filmový kameraman a stal se zakládajícím členem filmové společnosti LAMPA film PRAHA. Natáčel nejčastěji pro Českou televizi, ale i pro ostatní evropské televize a soukromé domácí i zahraniční producenty. Natáčel převážně celovečerní hrané filmy, celovečerní filmové dokumentární projekty, videoklipy a experimentální umělecké projekty. Pracoval rovněž jako střihač u několika projektů.

 

Od roku 1995 byl řádným členem Asociace Českých kameramanů, od roku 1999 se stává členem prezidia AČK. Zastupoval AČK jako contact person v IMAGO – European federation of Cinematographers. Zde se účastnil mezinárodních konferencí a zastupoval české kameramany v jednání evropských kameramanů o autorském právu.

 

V roce 2003 začal také pedagogicky působit. Vyučoval kameru na pražské FAMU, vedl ročníkové semináře a zavedl nový odborný předmět “Kamera Oko”. V roce 2005 byl ustanoven do plného zaměstnaneckého poměru, jako zástupce vedoucího katedry kamery prof. Jaromíra Šofra. Vedení katedry po něm převzal v roce 2005. V Roce 2006 získal titul docent a v roce 2012 získal titul profesor. Byl pedagogicky činný rovněž v anglickém jazyce při výuce FAMU International nebo pro American University Washington D.C (AU), CET program, NY UNIVERSITY (NYU), SYRACUSE UNIVERSITY (SU), YALE UNIVERSITY (YU), EMERSON UNIVERSITY (EU) + FAMU International Academic Programs nebo na Anglo American Univerzity (AAU). Účastnil se také výuky kameramanů na FAMO v Písku a na Slezské Univerzitě v Opavě.

 

Působil jako porotce na filmových festivalech. Byl členem České filmové a televizní Akademie ČFTA a Evropské filmové Akademie EFA.

 

Od roku 2013 byl vedoucím řešitelem výzkumného projektu NAKI AMU/NFA, projektu Metodik digitalizace národního filmového fondu a je spolutvůrcem Metody DRA – Digitálně restaurovaného autorizátu. Stál jako člen expertní restaurátorské skupiny u prvních digitalizací filmů Marketa Lazarová, Hoří má panenko, Všichni dobří rodáci, Ostře sledované vlaky a mnohých dalších. Založil teoreticky i prakticky novou profesi digitálního restaurátora. Po roce 2017, kdy úspěšně dokončil tento výzkumný projekt s rozpočtem 52mil korun, vydal sedm mezinárodně certifikovaných metodik DRA dle tohoto výzkumného plánu. V roce 2018 začal pracovat jako vedoucí digitální a filmové laboratoře Centra poradenství a analytických služeb (CPA) při Studiu FAMU v Klimentské ulici. Zde vybudoval certifikovanou laboratorní filmovou a digitální projekci sloužící další výzkumné činnosti. Společně s kameramanem Jaromírem Šofrem a kolektivem řešitelů projektu NAKI – Akademie múzických umění v Praze jako odpovědný digitální restaurátor pracoval na digitalizacích filmů Radúz a Mahulena, režiséra Petra Weigla, pro Českou televizi a snímku Étienna-Julese Mareye Place de la Concorde pro Národní technické muzeum. V následujícíh letech pracoval jako digitální restaurátor na velkém množství dalších filmů pro mezinárodní filmový festival v Karlových Varech.

 

Má vzláštní znalosti z oboru historie umění. To se projevuje jeho dlouholetým členstvím v Klubu Za Starou Prahu a Bratrstvu Keltů. Vlastní řidičský průkaz. Cizí jazyky – ruština (pasivně) a angličtina (B2).

 

FILMOGRAFIE:

 

CELOVEČERNÍ FILMY
1992 – “Malčik“, rež. David Sís
1994 – “Žiletky, rež. Zdeněk Tyc
1995 – “Vášnivý bozk“, rež. Miro Šindelka
1996 – “Kamenný most“, rež. Tomáš Vorel
1998 – “Černobílá v barvě“  rež. Mira Erdevički-Charap
2000 – “Pramen života – Der Lebensborn“, rež. Milan Cieslar
2000 – “Cesta z města“, rež. Tomáš Vorel
2001 – “Černé slzy“, rež. Milan Cieslar
2004 – “Vaterland – Lovecký deník“, rež David Jařab
2005 – “Skřítek“, rež. Tomáš Vorel
2007 – “Gympl“, rež. Tomáš Vorel
2008 – “Lovec vodního ticha“, rež. Milan Cieslar
2009 – “Ulovit miliardáře“, rež. Tomáš Vorel
2009 – “Sněžná noc“, rež. Milan Cieslar
2010 – “Hlava-ruce-srdce“, rež. David Jařab
2010 – “Láska je láska“, rež. Milan Cieslar
2013 – “Golette“, rež. Milan Cieslar
2018 – ”Alenka v zemi zázraků“, rež Otakáro M. Schmidt
a Jana K. Studničková
2018 – ”Věčně tvá nevěrná“, rež. Milan Cieslar
2022 – “Cirkus maximum”, rež. Artur Kaiser

 

DOKUMENTÁRNÍ FILMY
1989 – “Kardinál“, rež. Petr Orozovič
1993 – “Jaro, peklo, podzim, zima“, rež. Václav Kučera
1995 – “Utíkej“, rež. Václav Kučera
1997 – “Můj Parthenon jsou Holeýovice“, rež. Rudolf Adler
1998 – “Krejča, Svoboda, Faust“, rež. Rudolf Adler
1999 – “The Trial in Prague“, rež. Zuzana Justman
2000 – “Josef Svoboda“, rež. Rudolf Adler
2001 – “Masky, šašci, démoni“, rež. Rudolf Adler
2001 – “Otomar Krejča“, rež. Rudolf Adler
2001 – “Somewhere Better“, rež. Mira Erdevički
2001 – “Kolben“, rež. David Jařab
2005 – “Válka v paměti žen“, rež. Dáša Smržová
2007 – “Titovy duchové“, rež. Mira Erdevički-Charap
2007 – “Řek Zorba“, rež. George Aghathonikiadis
2007 – “Písničkář, který nezemřel“, rež. J. Lustig a M. Jícha
2012 – “Moje slza, tvůj déšť“, rež. Eva Lustigová
2016 – “Melancholie klidu a pohybu“, rež. David Jařab
2016 – “Jako bychom dnes zemřít měli“, rež. Roman Vávra
2017 – ”Ladislav Mrkvička“, rež. Světlana Lazarová
2020 – “Město, člověk, strom“, rež. Majka Šandová
2022 – “Slunovraty Petra Nikla“, rež. Pavel Jirásek
2022 – “Náhlé bezvětří”, rež. Světlana Lazarová
2022 – “Leaving to remain“, rež. Mira Erdevički-Charap

2023 – “Nebe nad řekou“, rež. Majka Šandová

 

EXPERIMENTÁLNÍ PROJEKTY
1979 – “Týnský chrám“, rež. Marek Jícha
1990 – “Unavení lidé líbají psy aneb andaluská kočka“,
rež. Petr Slabý
1992 – “Velká potreba“, rež. Miro Šindelka
1997 – “Barokní opera“, rež. Miroslav Janek
2001 – “DALIBOR opera“ , rež. Jan A. Pitínský
2002 – “Hausing de Gaulle“, rež. Majka Šandová

 

TELEVIZNÍ POŘADY
1992 – “Penziónek I, II“, rež. Ondřej Trojan
1993 – “Smělé verše I, II, III“, rež. Tomáš Vorel
1996 –  Hudební pořady “60“, rež. kolektiv režisérů
1998 – “Spirituál bílého muže I. a II.“,  rež. Zdeněk Tyc
2000 – “Praha Anima“, rež. Jiří Syrovátka
2000 – “Rendez vous strýce Davida“, rež. Jan Hovorka
2001 – “Lidové stavby severních Čech“, rež. Rudolf Adler
2001 – “Vincent van Gogh – Zelené údolí“, rež. Petr Gavlik
2002 – “Večery Analogonu I., II., III. a IV.“, rež. David Jařab

 

40 VIDEOKLIPŮ
I.Hlas, Habera, Vltava, Priessnitz, Prouza, Bratrstvo, Zuby Nehty, R.Muller, Toyen, Načeva, Hudba Praha, Fiction, Jablkoň, Tatabojs, L.Pospíšil, Laura a její Tygři, Věra Bílá, Žlutý pes, Václav Koubek, D.Landa, M.Absolonová, Daneťáček

 

DIGITÁLNÍ RESTAURÁTOR:
2015 –  Rozmarné léto, rež. Jiří Menzel  (NAKI DRA VZORKOVNÍK)
2015 –  Archa bláznů, rež. Ivan Balaďa  (NAKI DRA VZORKOVNÍK)
2015 –  Ochod na korze, rež. J. Kadár, E. Klos (NAKI DRA VZORKOVNÍK)
2015 –  Postřižiny, rež. Jiří Menzel  (NAKI DRA VZORKOVNÍK)
2015 –  Atentát, rež. Jiří Sequens  (NAKI DRA VZORKOVNÍK)
2015 –  Vlčí jáma, rež. Jiří Weiss  (NAKI DRA VZORKOVNÍK)
2015 –  Holubice, rež. František Vláčil  (NAKI DRA VZORKOVNÍK)
2015 –  Spalovač mrtvol, rež. Juraj Herz  (NAKI DRA VZORKOVNÍK)
2015 –  Romace pro křídlovku, rež. O. Vávra  (NAKI DRA VZORKOVNÍK)
2015 –  Láska vzdor a smrt, rež. E. M. Bergerová  (NAKI DRA VZORKOVNÍK)
2016 –  Škola otců, rež. Ladislav Helge  (NAKI DRA VZORKOVNÍK)
2016 –  Pytlákova schovanka, rež.  Martin Frič  (NAKI DRA VZORKOVNÍK)
2016 –  Ať žije republika, rež. Karel Kachyňa  (NAKI DRA VZORKOVNÍK)
2016 –  Stříbrný vítr, rež. Václav Krška   (NAKI DRA VZORKOVNÍK)
2016 –  Až přijde kocour, rež. Vojtěch Jasný  (NAKI DRA VZORKOVNÍK)
2017 –  Město varhan, rež. Jiří Šimunek  (NAKI DRA VZORKOVNÍK)
2017 –  Radúz a Mahulena, rež. Petr Weigl  (ČT)
2017 –  Place de la Concorde,  Étienne-Jules Marey 1895  (NTM)
2018 –  Postřižiny, rež. Jiří Menzel (DRA pro MFFKV)
2018 –  Báječní muži s klikou, rež. Jiří Menzel (DRA pro MFFKV)
2018 –  Na samotě u lesa, rež. Jiří Menzel(DRA pro MFFKV)
2019 –  Dáma na kolejích, rež. Ladislav Rychman  (DRA vzorky pro NFA)
2019 –  Skřivánci na niti, rež. Jiří Menzel (DRA pro MFFKV)
2019 –  Stíny horkého léta, rež. František Vláčil (DRA vzorky pro NFA)
2020 –  Povídka malostranská, rež. Jiří Krejčík  (DRA pro ČT)
2020 –  Pramen života, rež. Milan Cieslar  (DRA pro ČT)
2020 –  Žiletky, rež. Zdeněk Tyc  (DRA pro ČT)
2021 –  Babička I. a Babička II, rež. Antonín Moskalyk  (DRA pro ČT)

 

ODBORNÁ LITERATURA A ČLÁNKY:
Fliegel, K., Krasula, L., Páta, P., Myslík, J., Pecák, J., and Jícha, M., System for objective assessment of image differences in digital cinema, Proc. SPIE 9217, Applications of Digital Image Processing XXXVII, 92170I, SPIE Optical Engineering + Applications, San Diego, California, United States, 2014. http://dx.doi.org/10.1117/12.2061016

 

Fliegel, K., Vítek, S., Páta, P., Janout, P., Myslík, J., Pecák, J., and Jícha, M., Evaluation of Color grading impact in restoration process of archive films, Proc. SPIE 9971, Applications of Digital Image Processing XXXIX, 997121, SPIE Optical Engineering + Applications, San Diego, California, United States, 2016. http://dx.doi.org/10.1117/12.2237558

 

Jícha, M. – Šofr, J., Digitální restaurování památek filmového umění. Metoda DRA, Zprávy památkové péče. Roč. 76, č. 1 (2016), s. 76-90, Praha: Národní památkový ústav, 2016.

 

Jícha, M.,  Šofr, J., a kol., Živý film: Digitalizace metodou DRA, Praha: Lepton studio, 2016. ISBN 978-80-904503-4

 

Fliegel, K., Vítek, S., Páta, P., Novák, M., Myslík, J., Pecák, J., and Jícha, M., Set of Methodologies for Archive Film Digitization and Restoration with Examples of Their Application in ORWO Region, Archiving Conference, Volume 2017, Number 1, May 2017, pp. 62-67(6), Riga, Latvia, 2017. https://doi.org/10.2352/issn.2168-3204.2017.1.0.62

 

Fliegel, K., Vítek, S., Páta, P., Myslík, J., Pecák, J., and Jícha, M., Resolution analysis of archive films for the purpose of their optimal digitization and distribution, Proc. SPIE 10396, Application of Digital Image Processing XL, 103962T, 2017.  http://dx.doi.org/10.1117/12.2274095

 

Jícha, M.,  Šofr, J., a kol., Metodiky digitalizace národního filmového fondu metodou DRA, Praha: NAMU, 2018. ISBN 978-80-7331-452-1

 

Baran L., Šofr, J., Jícha, M. a Souček, D., Česká kameramanská škola, Praha: Lepton studio, 2020. ISBN 978-80-904503-4

 

Zelinský, M., Horsáková, M., Chrobák, J., Labík, Ľ., Kocí,I., Bébarová,J., Polenský,T., Minařík, P., Horvát,F., Novotná,I., Hrdinová,B., Klíma,M., Bergmanová,P., Jícha,M., Učňová,E., Holetz,T. a Odehnal,M., Proměny dramaturgie 4: Dramaturgie v off-line a on-line prostoru, Slezská univerzita Opava, 2020. ISBN 978-80-7510-445-8

 

Jicha. M., Issues of Fidelity and Authenticity in Digital Restoration of
Black-and-White Films, Society for Imaging Science and Technology, 2021, ISSN 2168-3204.2021.1.0.21

 

Jicha.M.,  Issues Concerning the Use of Duplication Positives in Digitizing Analogue Films, Society for Imaging Science and Technology, 2022, ISSN.2168-3204.2022.19.1.15

 

Jícha, M., Bezděk. L, Využití filmových trikových kamer pro digitalizaci analogových obrazových záznamů, Praha: JMO Jemná mechanika a optika 3/2022, 2022. ISSN 0447-6441, INDEX 46 723

 

Z JINÉHO SOUDKU
2005 Marek Jícha objevil megalitický kámen, centrální český menhir na pražském hradišti Džbán v Šárce. Jde o třímetrovou bílou kamennou stélu. Tento objev byl publikován v knize Václava Vokolka: Svět posvátných kamenů, Eminent 2006.

 

2010 Marek Jícha napsal knížku pohádek s názvem Skřítkové z Velikého údolí, 2010 Dilia. Zatím nebyla publikována.

 

OCENĚNÍ

2021 – Kniha “Česká kameramanská škola” byla oceněna cenou Josefa Škvoreckého – Českého filmového a televizního svazu FITES, Trilobit 2021.

 

2019 – Kniha “Metodiky digitalizace národního filmového fondu metodou DRA“ byla oceněna cenou Josefa Škvoreckého – Českého filmového a televizního svazu FITES, Trilobit 2019.

 

2018 – Film “Alenka v zemi zázraků“ byl nominován na Cenu za nejlepší kameramanskou práci roku 2018 Asociací českých kameramanů.

 

2014 – Film “Colette“ režiséra Milana Cieslara, byl nominován na cenu Český lev za nejlepší kameru.

 

2013 – “Láska je láska“, režiséra Milana Cieslara, byl oceněn Cenou Asociace českých kameramanů za nejlepší kameramanskou práci roku 2012.

 

2011 – “Hlava-Ruce-Srdce“ [Head-Hands-Heard], režisér David Jarab,  byl nominován na “Nejlepší kameru filmového díla 2010” Cena Asociace českých kameramanů.

 

2011 – “Hlava-Ruce-Srdce“ [Head-Hands-Heard], režisér David Jařab,  byl nominován na “Nejlepší kameru” Český lev České filmové a televizní akademie 2010.

 

2011 – “Hlava-Ruce-Srdce“ [Head-Hands-Heard], režisér David Jarab,  byl nominován na “Nejlepší kameru“ Cena českých filmových kritiků.

 

2010 – “Ulovit miliardáře“ [Catch the Bilionaire], režisér Tomáš Vorel, was awarded as winner for Judges Special Citation Best Feature at Syracuse International Film Festival, New York, USA

 

2009 – “Sněžná noc“ [Snow Night], režisér Milan Cieslar,  byl nominován na “Nejlepší kameru“ Ceny Asociace českých kameramanů 2008.

 

2008 – “Lovec vodniho ticha“ [The Silence Hunter], režisér Milan Cieslar,  byl nominován na “Nejlepší kameru“ Ceny Asociace českých kameramanů 2007.

 

2007 – “Gympl“ [Graffiti], režisér Tomas Vorel,  byl nominován na “Nejlepší kameru“ Ceny Asociace českých kameramanů 2006.

 

2006 – “Skritek“ [The Imp], režisér Tomas Vorel, byl oceněn “Best Technology“ Award of Skip City International D-Cinema Festival Japan 2006.

 

2006 – “Skritek“ [The Imp], režisér Tomas Vorel, byl oceněn za “Nejlepší kameru 2005“ Ceny Asociace českých kameramanů.

 

2006 – “Skritek“ [The Imp], režisér Tomas Vorel, was Awarded by main prize “Best European Feature Film“ International Film Festival Syracuse Film&Video festival, New York 2006.

 

2005 – Film “Vaterland“ [Vaterland – A Hunting Logbook], režisér David Jařab, Cena Českého literárního fondu za řežii a kameru 2005.

 

2004 – “Vaterland Lovecky denik“ [Vaterland – A Hunting Logbook], režisér David Jařab,  byl nominován na “Nejlepší kameru“ Ceny Asociace českých kameramanů 2004.

 

2003 – Film “Černé slzy“ [Black Tiers], režisér Milan Cieslar,  byl nominován na “Nejlepší kameru“ Ceny Asociace českých kameramanů 2003.

 

2001 – Film “Masky, šašci, démoni“ [Masks, Demons and Clowns], režisér Rudolf Adler,  byl nominován na “Nejlepší kameru“ Ceny Asociace českých kameramanů 2001.

 

2000 – Film “Pramen života – Der Lebensborn“ [The Spring of Life], režisér Milan Cieslar, was in PANORAMA 2000 The International Film Festivals in Berlin 2000.

 

1999 – Film “Pramen života – Der Lebensborn“ [The Spring of Life], režisér Milan Cieslar,  byl nominován na “Nejlepší kameru“ Ceny Asociace českých kameramanů 1998.

 

2000 – Film “Pramen života – Der Lebensborn“ [The Spring of Life], režisér Milan Cieslar, byl oceněn na Film festival FINÁLE 2000 v Plzni.

 

2000 – Film “Pramen života – Der Lebensborn“ [The Spring of Life], režisér Milan Cieslar, Cena za nejlepší film na Mezinárodním filmovém festival dětských filmů ZLÍN 2000.

 

2000 – Film “Pramen života – Der Lebensborn“ [The Spring of Life], režisér Milan Cieslar, Special Price at MFF Gottbus, Germany 2000.

 

2000 – Film “Pramen života – Der Lebensborn“ [The Spring of Life], režisér Milan Cieslar, The best film in MFF Rimouski – Canada 2000.

 

2000 – Film “Pramen života – Der Lebensborn“ [The Spring of Life], režisér Milan Cieslar, Award Troia 2001 – Portugal.

 

2000 – Film “Pramen života – Der Lebensborn“ [The Spring of Life], režisér Milan Cieslar, Award of film critics in MFF Leba – Polska 2000.

 

2000 – Film “Pramen života – Der Lebensborn“ [The Spring of Life], režisér Milan Cieslar, Main Award at MFF Laon, France 2000.

 

2000 – Film “Pramen života – Der Lebensborn“ [The Spring of Life], režisér Milan Cieslar, Best film MFF Chemnitz 2001, Germany, 2000.

 

2000 – Film “Pramen života – Der Lebensborn“ [The Spring of Life], režisér Milan Cieslar, Take a part of MFFs in Karlovy Vary 2000, Jeruzalim 2000, AFI Los Angeles 2000, Fort Lauderdale 2000, Palm Beach Jewish FF 2000, Šanghaj 2001.

 

2000 – “Černobilá v barvě“ [Black&White in color], režisérka Mira Erdevicki-Charap,  byl nominován na “Nejlepší kameru“ Ceny Asociace českých kameramanů 1999.

 

1998 – Film “Černobilá v barvě“ [Black&White in colour], režisérka Mira Erdevicki-Charap , Awarded Price at film festivals in Greece and Roumania.

 

1997 – Film “Kamenný most“ [Stone Bridge] režisér Tomáš Vorel,  byl nominován na “Nejlepší kameru“ Ceny Asociace českých kameramanů 1997.

 

1995 – Film “Žiletky“ [Razors] režisér Zdeněk Tyc, in international film festivals in France, Sweden, in Montreal and in Berlin 1995.

 

1995 – Film “Žiletky“ [Razors] režisér Zdeněk Tyc, byl nominován na nejlepší kameru na “Nejlepší kameru” Český lev České filmové a televizní akademie 1995.

 

1993 – Cena PIEROT 93 “Nejlepší kameraman České televise” od Českého filmového a televizního svazu FITES za film “Priessnitz Prouza“.

 

1991 – film “Unavení lidé líbaji psy aneb andaluszká kočka“ [Tired People Kiss Dogs or Andalusian Cat] a 35mm střihový experimentální film byl uznán jako nejlepší studentská práce FAMU prestižním kulturním magazine SCÉNA 1991.

 

1989 – Cena za kameru od Československého liteárního fondu za film “Bára Basiková“ [Czech singer] režisér Milan Tomsa.

 

1989 – Film “Černá sobota“ [Black Saturday] získal Cenu za kameru na 30. Mezinárodním festivalu Brněnská 16.

 

1989 – první Cena “MAXIM“ za kameru na FAMU festivalu.

 

1979 První cena za experimentální film na filmovém festivalu ARS FILM KROMEŘÍŽ za film “Týnský chrám“ [Tyn Church].

 

 

 

Galerie